پیام تسلیت رئیس حوزه هنری کرمانشاه در پی حادثه غم‌بار زلزله غرب کشور

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در پیامی ضایعه دردناک و غم‌بار زلزله غرب کشور را به همه ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در پیام تسلیت رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه در پی حادثه دردناک زلزله غرب کشور آمده است: با نهایت تأسف و تأثر، حادثه غم‌بار زمین‌‌لرزه در برخی استان‌های غرب کشور به‌ویژه سرزمین پهلوانان و مرزداران غیور ایران اسلامی، استان کرمانشاه را که منجر به جان‌ باختن جمعی از هموطنان عزیز و مجروحیت تعداد بسیاری از آن‌ها به همراه خسارات فراوانی شده است تسلیت عرض می کنیم.

وقوع این حادثه تلخ و دلخراش موجب تأسف و تألم همه ملت ایران شد و به همین دلیل بار دیگر دست‌های به هم فشرده این ملت، با همدلی و وحدت مثال‌زدنی به میدان آمده است و امیدواریم که این حضور بتواند بخشی کوچک از غم و اندوه همه عزیزان خسارت‌دیده را جبران کند.

حوزه هنری انقلاب اسلامی ضمن ابراز همدردی با هم‌میهنان داغدار، این حادثه‌ تلخ و غم‌بار را از جانب خود و اهالی فرهنگ هنر به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم بزرگ ایران اسلامی به ‌خصوص خانواده‌های داغدار این حادثه تسلیت گفته و ملتمسانه از خداوند منان برای بازماندگان ایشان طلب صبر جزیل دارد.

هنرمندان ایران اسلامی نیز همچون دیگر صحنه‌ها این‌بار نیز به میدان آمده و انتظار می‌رود که که نه تنها با هنر خود امر یاری‌رسانی و تلطیف روح آسیب‌دیدگان این ضایعه تلخ را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، بلکه زمینه را برای افزایش حمایت از خسارت دیدگان این حادثه تأسف‌بار فراهم کنند.

503

کد خبر: 871370

وب گردی

وب گردی