پخش ویژه برنامه «برگ ۲۴» از شبکه چهار

برنامه 12 ساعت «برگ ۲۴» با همت خانه کتاب، امروز (24 آبان ماه) از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز از خانه کتاب، ویژه برنامه جشن ملی کتاب با عنوان «برگ ۲۴» همزمان با پنجمین روز از بیست و پنجمین دوره هفته کتاب از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ویژه برنامه زنده «برگ ۲۴» در بخش های مختلف با عناوین کودک و نوجوان، خانواده های کتابی، فضای مجازی کتابی، پژوهشگران و نویسندگان حوزه دین، مروجین کتاب، ترجمه، تالیف و... میزبان اهالی کتاب و قلم است. برگزاری مسابقه نیز از دیگر بخش های جذاب این برنامه تلویزیونی است که با حمایت بوکران (سامانه آنلاین خدمات کتاب در ایران ) خواهد بود.

پویش مردمی «سطر سپید» با هدف کمک به تولید و توزیع کتاب‌های ویژه نابینایان با همکاری انجمن نابینایان، خانه کتاب و شبکه چهار سیما راه اندازی شده است که از بخش های اصلی برنامه «برگ ۲۴» به شمار می آید. کمپین «سطر سپید» با هدف کمک به ایجاد و توسعه فضای کتاب و کتابخوانی برای نابینایان شکل گرفته است و هر ایرانی می‌تواند با پراخت کمک مالی یا معنوی گامی هرچند اندک برای کمک به نابینایان عزیز بردارد. علاقه مندان می توانند برای کسب درباره پویش «سطر سپید» به کانال تلگرامی https://t.me/satresepid بپیوندند.

برنامه «برگ ۲۴» از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۲۴ آبان ماه) همزمان با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در «موزه و کتابخانه ملک» تصویربرداری و از شبکه چهار سیما پخش می شود.

502

کد خبر: 871396

وب گردی

وب گردی