ارائه خدمات امدادی به 19 هزار و 983 زائر پیاده امام رضا (ع)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ارائه خدمات امدادی به 19 هزارو 983 زائر پیاده حضرت امام رضا (ع) در محورهای مواصلاتی استان در قالب طرح همسفران خورشید4 تا صبح امروز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سید مجتبی احمدی مدیر عامل هلال احمر استان خراسان رضوی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح همسفران خورشید4 که با مشارکت 15 استان دیگر از سراسر کشور اجرایی شده است تاکنون در محورهای چناران-قوچان-نیشابور-تربت حیدریه- سرخس وفریمان به 19 هزارو983 نفر زائر پیاده امدادرسانی شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح تعداد 25 پایگاه ثابت جاده ای، 76 پایگاه سیار، 3 کانکس امدادی به منظور خدمت رسانی به زائرین پیاده ایام آخر ماه صفردر نظر گرفته شده است ضمن اینکه دو هزار و 115 بروشور آموزشی تاکنون توزیع شده است.

احمدی در ادامه از توزیع هشت هزارو 415 قلم دارو وبه کارگیری63دستگاه آمبولانس؛ 19خودروی ست نجات، 34خودروی کمک دار خبر داد وگفت: به منظور ارائه خدمات بهتر وبیشتر به سانحه دیدگان ومصدومان نیز یک فروند بالگرد امدادی به صورت آماده باش و یک فروند بالگرد دیگر در صورت نیاز از مرکز نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در اجرای طرح همسفران خورشید و کمک به مسافرین آمادگی اسکان اضطراری وجود دارد و اقلامی مانند پانچو و کاور امدادی و پتو و همچنین توزیع بسته های اضطراری شامل برخی مواد غذایی نظیر بیسکویت،آب آشامیدنی؛کشمش وخرما پیش بینی شده که در موارد اضطراری میان مسافرین و در راه ماندگان توزیع می شود.

901

کد خبر: 871444

وب گردی

وب گردی