گاز 3 جایگاه سی ان جی و 4 نانوایی سرپل‌ذهاب وصل شد/ فرآیند وصل گاز مشترکان با همکاری شرکت ملی گاز و سازمان نظام مهندسی در حال انجام است

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: امروز با تلاش مسئولان شرکت ملی گاز، گاز 3 جایگاه سی ان جی و 4 نانوایی در سرپل‌ذهاب وصل شد.

مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در این خصوص گازرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: با تلاش شبانه روزی تیم های عملیاتی شرکت گاز در اتصال گاز مشترکین گاز شهرهای قصرشیرین و جوانرود و ثلاث باباجانی به طور کامل وصل شده است همچنین در منطقه سر پل ذهاب، گاز 4 نانوایی برای تامین نیازهای اساسی مردم حادثه دیده وصل شد.

او تصریح کرد: امروز گاز 3 جایگاه سی ان جی سرپل‎‌ذهاب وصل شد.

بوجارزاده تاکید کرد: با وجود حجم بالای خرابی ها در شهر سر پل ذهاب وآسیب دیدن علمک های گاز که فرایند اتصال گاز مشترکان را با محدودیت هایی مواجه کرده است تیم های عملیاتی و ماموران امداد شرکت ملی گاز با هدف کمک به رفع نیازهای اساسی مردم شهر پس از تایید کارشناسان سازمان نظام مهندسی نسبت به وصل گاز اقدام می‌کنند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: رعایت موارد ایمنی و حفظ سلامت شهروندان در منطقه سرپل ذهاب از اولویت های مهم شرکت گاز است و بنابراین، فرایند وصل گاز مشترکین نیازمند آوار برداری، اطمینان از سالم بودن علمک ها و بررسی و تایید شرایط ایمن از سوی سازمان نظام مهندسی است و این امر با همکاری مردم در حال انجام و پیگیری است.

او ادامه داد: تیم های نشت‌یابی شرکت ملی گاز کار خود را انجام داده و از سلامت شبکه انتقال و گازرسانی تا پشت علمک ها در سرپل‌ذهاب نیز اطمینان یافته اند، اما برای وصل گاز به داخل منازل باید مردم در خانه‌هایشان حضور داشته باشند تا با همراهی نمایندگان سازمان نظام مهندسی گاز وصل شود.

402

کد خبر: 871483

وب گردی

وب گردی