برگزاری نشست سالانه دبیران کمیته‌های ستادی همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش

یازدهمین نشست آموزشی و ترویجی دبیران کمیته‌های ستادی و استانی همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، یازدهمین نشست آموزشی و ترویجی دبیران کمیته‌های ستادی و استانی همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش به منظور بررسی و رصد برنامه‌ها و ارزیابی اقدامات انجام شده و نیز چشم‌انداز آینده تعامل حوزه و آموزش و پرورش با حضور مسئولان ارشد هر دو نهاد در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

این نشست دو روزه با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و دیگر شخصیت های علمی، فرهنگی و حوزوی برگزار خواهد شد.

در این نشست که با مشارکت مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور، معاونان پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ادارات کل استان‌ها، مسئولان دفاتر نمایندگی ائمه جمعه در استان‌ها برگزار خواهد شد، مدعوین و سخنرانان در میزگردها و کارگروه‌های تخصصی به تبیین سیاست‌ها، تشریح برنامه‌ها، تبادل تجربیات و راهکارهای توسعه و تعمیق تعامل حوزه و آموزش و پرورش خواهند پرداخت.

نشست سالانه ستاد همکاری‌ها سی‌ام آبان ماه و اول آذر ماه در مجتمع فرهنگی اقامتی ستاد اقامه نماز واقع در خیابان طبرسی مشهد مقدس برگزار می‌شود.


706

کد خبر: 871506

وب گردی

وب گردی