گریزمان- بارسا؛ در یک قدمی نهایی شدن

تکه های پازل انتقال گریزمان به بارسا، رفته رفته در حال جفت و جور شدن است و این ستاره فرانسوی، به احتمال بسیار زیاد، خرید بزرگ آبی و اناری ها خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، مهاجم فرانسوی در 26 سالگی قصد دارد آینده خود را به شکل دیگری رقم بزند. باشگاه بارسلونا این توانایی را دارد که از 1 جولای برای تقویت خود اقدام کند و گزینه اول آنها قطعا گریزمان خواهد بود. آنها چند ماه پیش با یکدیگر در ارتباط بودند. در حقیقت در تابستان گذشته، بارسا برای جذب گریزمان اقدام کرد ولی پس از اینکه محرومیت اتلتیکو برای تابستان تمدید شد، گریزمان تصمیم گرفت قراردادش را تمدید کرده و در اتلتیکو ماندنی شود.

با این حال، نشریه موندو دپورتیوو از تلاش دوباره بارسا برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی خبر داد. باشگاه کاتالانی با گریزمان ارتباط گرفته و تمایلش برای جذب او را اعلام کرده است. از سوی دیگر، گریزمان هم اعلام کرده که دوست دارد در بارسا بازی کند و با بازیکنانی مثل مسی، سوارز و اینیستا همبازی شود.

مذاکرات بین دو طرف در جریان است و این روند رو به رشد بوده است. در کنار موندو دپورتیوو، RAC1 و رادیو کاتالونیا نیز این موضوع را تایید کرده است. نشریات فرانسوی نیز تایید کرده اند که مذاکرات بین دو طرف به خوبی پیش رفته است و توافقاتی انجام شده است. به نظر می‌رسد قرارداد 5 ساله خواهد بود ولی هنوز پیش قرارداد یا قراردادی امضا نشده است.

606

کد خبر: 871518

وب گردی

وب گردی