مسایل مسکن مهر، کارشناسانه و به‌دور از حاشیه و جناح بازی‌ها بررسی شود

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان این که استفاده سیاسی از نارضایتی‌های مربوط به مسکن مهر در پی زلزله اخیر غرب کشور درست نیست، گفت: باید به دور از حاشیه و جناح بازی ها بررسی‌های کارشناسی در این زمینه انجام شود.

به گزارش ایسکانیوز، احمد همتی درباره‌ این‌که با توجه به زلزله غرب کشور و نارضایتی‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌ها از مسکن مهر دیده می‌شود، استفاده سیاسی از این موضوع تا چه اندازه‌ می‌تواند مساله اصلی را به حاشیه کشاند؟ گفت: استفاده سیاسی در شرایط فعلی درست نیست، باید حتما کار کارشناسی انجام شود و اگر مشکلاتی هم وجود داشته و دارد واقعا به مردم گفته شود.

وی افزود: ممکن است مسایل و مشکلاتی از نظر فنی، روال عادی و یا احیانا رانت هم وجود داشته باشد که معضلاتی را ایجاد کرده است اما باید به دور از حاشیه‌ها و جناح بازی‌ها با یک بررسی کارشناسی، تمام مسایل به اطلاع مردم برسد.

نماینده مردم سمنان در مجلس همچنین درباره این که برخورد با مسئولان و متخلفان تا چه اندازه‌ می‌تواند نقش بازدارندگی داشته باشد؟ بیان کرد: یکی از مشکلات کشور ما این است که قانون درست و کامل اجرا نمی شود تا بتوانیم نظارت کافی را بر مجریان داشته باشیم. در هر حال اگر تخلفی هم انجام شد باید بدون رودربایستی برخورد قاطعی شود که قطعا در کم کردن تخلفات نیز تاثیرگذار است.

این نماینده مجلس در پایان گفت: امیدوارم روزی کشور ما به جایی برسد که همه کارها بر مبنا و پایه علمی صورت گیرد.

منبع: ایسنا

کد خبر: 871582

وب گردی

وب گردی