اعزام دانشجویان به عتبات از 18 بهمن

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی از اعزام دانشجویان به عتبات در دوره هجدهم از اول بهمن و با ظرفیت 17 هزار نفر خبر داد و گفت: ثبت نام و قرعه کشی این دوره در دی ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در جمع خبرنگاران گفت: از اول بهمن ماه سالجاری دوره هجدهم اعزام دانشجویان به عتبات آغاز می شود که تا ماه رمضان یعنی نیمه اردیبهشت 97 ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه، ظرفیت این دوره از اعزام به عتبات عالیات را 17 هزار نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد افراد ثبت نامی در موعد مقرر براساس برنامه ریزی انجام گرفته اعزام خواهند شد.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی با اشاره به اینکه ثبت نام و قرعه کشی این دوره در دیماه سال جاری خواهد بود، اظهار داشت: نسبت به دوره هفدهم اعزام دانشجویان به عتبات افزایش ظرفیت داشته ایم.
حجت الاسلام فقیهی گفت: درصدد هستیم که کیفیت را فدای کمیت نکنیم از این رو در زمینه تایید روحانی کاروان، هتل، خدمات و ... با حساسیت زیادی آن را تایید می کنیم تا خیال دانشجویان از بابت تمامی مسائل راحت باشد.
وی افزود: در دوره هفدهم اعزام دانشجویان به عتبات، 96 هزار نفر ثبت نام کرده و در نهایت 12 هزار نفر اعزام شدند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی درباره احتمال کاهش هزینه های عتبات دانشجویی تصریح کرد: در عراق مشکلات هتل و کیفیت آن را داریم و به همین دلیل نتوانسته ایم این هزینه را کاهش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام و قرعه کشی اعزام دانشجویان به عتبات بر عهده ستاد عمره و عتبات دانشجویی است ولی اعزام توسط یک شرکت وابسته به سازمان حج و زیارت صورت می گیرد.
حجت الاسلام فقیهی گفت: با توجه به تعطیلی عمره، ظرفیت اعزام دانشجویان به عتبات را افزایش داده ایم.
وی درباره حضور ستاد عمره و عتبات دانشجویی در یازهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت: به همکارانم در ستاد عتبات دانشجویی اعلام کردم که در نمایشگاه حاضر شویم تا از تجارب دیگران در این زمینه استفاده کرده و هزینه بیشتری را در فعالیت هایمان پرداخت نکنیم ضمن اینکه با این کار از موازی کاری ها جلوگیری خواهیم کرد.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری این دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش فعالان و تولیدکنندگان در فضای مجازی، حضور جمعیت زیاد در این مکان نشانگر اقبال این رویداد است.
حجت الاسلام فقیهی اظهار داشت: خوشبختانه امسال از نظر کمی و کیفی شاهد حضور نمایشگاهی با شکوه همراه با دستاوردهای جدید در زمینه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال هستیم.
یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با شعار ' ایجاد فضای مجازی سالم، ایمن و مفید' با حضور بیش از 110 استارتاپ و 500 موسسه و شرکت فعال در عرصه فضای مجازی و رسانه های دیجیتال تا 26 آبان همه روزه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ رسانه های دیجیتال است.

منبع: ایرنا

کد خبر: 871583

وب گردی

وب گردی