کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده به‌زودی ارسال می‌شود

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: این سازمان آمادگی دارد تمام کتاب‌های دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده را تأمین کرده و در اسرع وقت برای آنها ارسال کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازفارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ضمن عرض تسلیت در پی درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه مصیبت‌بار زلزله غرب کشور و آرزوی سلامتی و تندرستی برای آسیب‌دیدگان، اظهار داشت: این سازمان آمادگی دارد تمام کتاب‌های دانش‌آموزان مناطق زلزله زده را تأمین کرده و در اسرع وقت برای آنها ارسال کند لذا دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده نگران تأمین کتاب‌های درسی خود نباشند.

وی اضافه کرد: از درگاه خداوند متعال، برای آسیب دیدگان و مجروحان حادثه، شفاء و بهبودی و برای جانباختگان، پاداش و رحمت الهی و برای بازماندگان محترم ، صبر و اجر مسألت داریم.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: یقیناً صبوری و پایداری، همیاری و همدردی آحاد ملت ایران در این نوع حوادث و ابتلائات موجب کاهش آلام و دردها خواهد شد و اهتمام جدی مسئولان امر به رفع مشکلات و تأمین امکانات اولیه و تدبیر و مدیریت بحران، جریان عادی زندگی را تسریع خواهد بخشید.
706

کد خبر: 871629

وب گردی

وب گردی