کمک 2 میلیارد وهفتصد و پنجاه میلیون ریالی برق لرستان به زلزله زدگان استان کرمانشاه

شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان با ارسال2 میلیارد و 750 میلیون ریال تجهیزات برقی به کمک زلزله زدگان غرب کشور شتافت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت ضمن ابراز تأسف و تأثر بخاطر حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور مخصوصأ سرپل ذهاب ابراز داشت: در آموزه های دینی ما نوع دوستی و احترام متقابل و احساس مسئولیت در مقابل تکریم انسانیت یک اصل است و در اینگونه موارد نگرشهای دینی و مذهبی ماست که تعهد و وفاداری ما را نسبت به دیگر ملت ها متمایز می سازد.

مدیرعامل برق لرستان گفت: از دست دادن هموطنان یک اندوه بزرگ و جبران ناپذیر است و خسارات جانی و مالی که بر پیکره مملکت وارد می شود بسیار سنگین است.

خودنیا با بیان اینکه همه ی اقشار و دستگاه های لرستان در این حادثه به نوبه ی خود به یاری مردم کرمانشاه شتافتند ابراز داشت: ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم و به عنوان استان معین در حوزه فعالیت خود به نحو احسن وارد عمل شدیم و تمام توان خود را بکار بستیم تا در اسرع وقت نسبت به تأمین برق مناطق زلزله زده اقدام نماییم.

او افزود: ما در اولین روز حادثه نسبت به اعزام 27 نفر از نیروهای اجرایی و توانمند به سرپرستی معاونت بهره برداری با تجهیزات کامل اقدام نمودیم و بسیار خوشحالیم که توانستیم وظایف دینی و انسانی که بر گردن ماست را در حد توان خود به انجام برسانیم.

در ادامه دهقان معاونت بهره برداری ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان اظهار داشت: تحمل این مصیبت عظمی واقعأ سخت است وزمانی که رشادت های مردم را در کمک به هم نوعان خود می بینیم انگیزه های تلاش مضاعف افزایش می یابد.

او گفت: شرکت توزیع برق لرستان بر خود وظیفه دانسته که به کمک زلزله زدگان استان کرمانشاه و خصوصأ سرپل ذهاب بشتابد.

خودنیا ابراز داشت: ما با اعزام 9 اکیپ تمام تلاش خود را در جهت تسریع در امر تأمین برق مناطق آسیب دیده بکار بستیم.

دهقان تصریح کرد: همچنین اعزام یک دستگاه تریلر، یک دستگاه جرثقیل ده تنی، 2 دستگاه بالابر معابر، 5 دستگاه سواری کمک دار (پیکاپ) و ارسال یکدستگاه دیزل ژنراتور جهت تأمین برق اضطراری، ارسال تیر بتونی، انواع مقره، انواع پیچ و مهره، تابلوی فشار ضعیف، کنسول فلزی، کت اوت فیوز و دیگر تجهیزات مورد نیاز به ارزش ریالی 2 میلیارد و 750 میلیون ریال از جمله سایر کمک هایی است که به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

او در پایان گفت: تجهیزات و وسایل فوق در اختیار 9 اکیپ اجرایی قرار گرفت و در اولین روز پس از زلزله به محل اعزام و همچنان فعالیت تأمین برق مناطق آسیب دیده ادامه دارد.

402

کد خبر: 871681

وب گردی

وب گردی