دورخیز نویدکیا برای بازگشت به سپاهان/ محرم از بالا وارد شد!

کاپیتان پیشین تیم فوتبال سپاهان رابطه بسیار صمیمانه‌ای با مدیر کارخانه فولاد مبارکه دارد و جلساتی با او برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محرم نویدکیا، کاپیتان سابق تیم فوتبال سپاهان که در هفته شانزدهم لیگ برتر فصل گذشته به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در تلاش است با سمتی جدید به این باشگاه برگردد.

پرافتخارترین کاپیتان لیگ برتر که حدود 20 سال در این باشگاه حضور داشت، اختلافاتی با حسین فرکی و سپس عبدالله ویسی پیدا کرد و در نهایت تصمیم گرفت پیش از پایان فصل، کفش‌هایش را آویزان کند.

هر چند صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت او در قامت مربی به سپاهان مطرح شد اما حالا شنیده می‌شود او در حال مذاکره با مدیران رده‌بالای کارخانه فولاد مبارکه سپاهان است. نویدکیا رابطه بسیار صمیمانه‌ای با دکتر بهرام سبحانی، مدیر کارخانه دارد و جلساتی با او برگزار کرده است. البته ارتباط کاپیتان پیشین سپاهان با زلاتکو کرانچار، سرمربی کنونی زردپوشان اصفهانی هم بسیار خوب است اما نویدکیا علاقه‌ای به دستیاری ندارد و می‌خواهد نفر اول نیمکت باشد.

این در حالی است که مدیران کنونی باشگاه سپاهان به دنبال جذب برانکو هستند و باید دید در نهایت سرمربی پرسپولیس جانشین کرانچار می‌شود یا نویدکیا به نیمکت تیم محبوبش می‌رسد.

604

کد خبر: 871724

وب گردی

وب گردی