خدمات بسیار مناسبی از سوی اورژانس به زلزله زدگان ارایه شد/نیازمند آب بسته بندی، پتو، چادر و سرویس بهداشتی سیار هستیم

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه 7000 مجروح زلزله در کمتر از 20 ساعت توسط اورژانس به بیمارستان های تهران، کرج و کرمانشاه منتقل شدند، گفت: در مناطق زلزله زده کرمانشاه با کمبود آب بسته بندی، پتو، چادر و سرویس بهداشتی سیار مواجه هستیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی اورژانس،هوشنگ بازوند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: خدمت دهی به مردم در مناطق زلزله زده کرمانشاه ادامه دارد و از مردم می خواهیم که برای ابراز همدردی هم که شده کمک های خود را به مناطق زلزله زده ارسال کنند.
وی با بیان اینکه خدمات خوب و مطلوبی از سوی اورژانس به مردم زلزله زده ارایه شده است، افزود: 70 آمبولانس از سایر استان ها و هشت اتوبوس آمبولانس در مناطق زلزله زده مستقر هستند.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: روند امدادرسانی به مجروحان و حادثه دیدگان بسیار مطلوب است و جا دارد از زحمات سازمان اورژانس تقدیر کنم که در کمتر از 20 ساعت نزدیک به هفت هزار مجروح را به بیمارستان های تهران، کرج و کرمانشاه منتقل کردند.
وی گفت: علاوه بر بیمارستان های استان شش بیمارستان مجهز صحرایی نیز در مناطق زلزله زده دایر شده است.
بازوند با بیان اینکه از نظر دارو و خدمات درمانی کمبود و مشکلی در مناطق زلزله زده وجود ندارد، تصریح کرد: ما در مناطق زلزله زده به آب بسته بندی، پتو، چادر و سرویس بهداشتی سیار نیازمندیم.
وی تاکید کرد: مردم مناطق زلزله زده نیازمند حمایت روحی هستند و هم اینکه شاهد ارسال کمک های مردمی باشند خود نکته مثبتی است هرچند کمک اندکی هم باشد.
701
کد خبر: 871776

وب گردی

وب گردی