ارسال ۷۰۰ تن کمک مردم کرمانشاه به مناطق زلزله زده استان

شهردار کرمانشاه از ارسال بیش از ۷۰۰ تن کمک غیر نقدی مردم کرمانشاه به مناطق زلزله زده استان در چهارمین روز پس از زلزله و در قالب ۶۳ محموله خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، آرش رضایی با قدردانی از همت والای مردم کرمانشاه در کمک به هم استانی های زلزله زده خود، گفت: مردم باغیرت کرمانشاه در این مدت در چهار مرکز جمع آوری کمک های غیر نقدی که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ایجاد شده اند، بیش از ۳۲۰ هزار بطری آب معدنی، ۱۴۵۰۰ تخته پتو، ۸۵ هزار کنسرو و مربا، ۷۲۰ تخته چادر مسافرتی، مقدار قابل توجهی زیرانداز، لباس گرم، دارو و لوازم بهداشتی به هم استان های خود در سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی، ازگله و سایر مناطق آسیب دیده از زلزله ارسال کردند.

وی به کمک یک میلیارد ریالی شورای اسلامی شهر کرمانشاه و تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان در روز اول اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری کرمانشاه با تمام توان در کنار هم استانی های خود خواهد بود.

رضایی با تشکر از همکاری تشکل های مردم نهاد و تشکیلات حامیان مردمی دولت در استان در این زمینه در گفت وگو با مهر افزود: تلاش ما تا حد ممکن ادامه خواهد داشت.

901

کد خبر: 871811

وب گردی

وب گردی