رونمایی از محورهای دومین همایش «سواد رسانه ای و اطلاعاتی»

مراسم رونمایی ازمحورهای دومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی با حضور مسئولان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، مراسم رونمایی از محورهای دومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی با حضور صادق افراسیابی مشاور رئیس مرکز رسانه های دیجیتال، حجت الاسلام حشمتی مشاور وزیر ارشاد در امور دینی، حسن بشیر رئیس هیات علمی سواد رسانه ای و دیگر مسئولان در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار شد.

افراسیابی در این مراسم اظهار داشت: آنچه که امروز رونمایی می شود نتیجه برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولان و کارشناسان مربوطه است که در ابتدای امر محورهای برگزاری دومین همایش «سواد رسانه ای و اطلاعاتی» مطرح می شود و سپس طی برگزاری جلسات هیات علمی مباحث و دیگر مبانی این همایش تشریح خواهد شد.

مشاور رئیس مرکز رسانه های دیجیتال در ادامه به رونمایی از 26 کتاب در خلال برگزاری این همایش اشاره کرد و ابراز داشت: دو کتاب 500 و نیز 1000 صفحه ای از مقالات منتخب ارسالی به همایش به چاپ رسید که این مقالات مورد داوری کارشناسان مربوطه قرار گرفت.

وی همچنین به چاپ کتاب «شهروند هوشمند» اشاره کرد و ابراز داشت: این کتاب پیرو اهتمام دبیرخانه همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی و در راستای فرهنگ سازی در فضای مجازی به چاپ رسید و در ایام نمایشگاه رسانه های دیجیتال رونمایی شد.

افراسیابی به اختصاص 5هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و 7 هزار دقیقه برنامه رادیویی ذیل محور سواد رسانه ای و اطلاعاتی اشاره و یادآور شد: امسال تولیدات رسانه ای مستند ، فلیم کوتاه، بازی های رایانه ای، تولیدات هنری و تجربه نگاری به دومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی اضافه شده است.

در ادامه حسن بشیر به محورهای مختلف این همایش اشاره کرد و اظهارداشت : همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی در چهار محور توانمندسازی، سبک زندگی، آموزشی و نیز دین و اخلاق برگزار می شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 871880

وب گردی

وب گردی