23 نشریه رتبه بندی و نفرات برتر مشخص شدند

رییس هیات داوران دومین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی درمحل دبیرخانه این جشنواره گفت: در پایان روز اول جشنواره، با بررسی نشریات دانشجویی راه یافته به دبیرخانه ، ۲۳عنوان نشریه دانشجویی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز حاضر در دبیرخانه دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، سید محسن میرحاجی عنوان کرد: در دوربعدی بررسی داوران جشنواره، مقالات ارسالی به جشنواره مورد بررسی قرار خواهد گرفت که امیدواریم این مورد نیز در روز دوم با جدیتی که در داوران وجود دارد، به اتمام برسد تا در ادامه وارد بررسی و تحلیل دسته بندی های آخر شده و طراحی و صفحه بندی های نشریات را به داوری بگذاریم.

وی در خصوص نحوه داوری آثار راه یافته به دبیر خانه این جشنواره خاطرنشان کرد: نشریات و مقاله های دانشجویی ارسال‌شده به دبیر خانه در ابتدا توسط ۲ داوربه صورت مجزا بررسی وامتیاز دهی می شود وما جمع‌بندی پایانی را انجام می‌دهیم تا نفرات برترمشخص ونفرات در خاتمه بررسی ها، با حضور هر دو داور و هییت داوری تعیین می‌شوند.

رییس هیات داوران دومین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی افزود: دربیست و پنج مورد مجزا نشریات بررسی شده و نفرات برتر تعیین می‌شوند و لیست در حال تکمیل است و در روزهای دیگر، بخش های دیگرنشریات داوری می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: مقالات ویژه که در پنج عنوان مشخص شده است، در روزهای بعدی داوری و مورد بررسی قرار خواهند گرفت و مباحث شکلی نشریات نیز به زودی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرند.

میر حاجی یادآورشد: ترکیب حال حاضر داوری این دوره از جشنواره نشریات دانشجویی ازسطح بالایی برخوردار است که این خود بر رشد این مهم می افزاید.

وی در پایان از فراهم نمودن فضای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برای برگزاری مطلوب این جشنواره قدردانی کرد و افزود: امیدواریم در پایان این جشنواره با داوری منصفانه، نشریات دانشجویی نتایج خوبی در این جشنواره کسب کنند.

کد خبر: 871948

وب گردی

وب گردی