داوری نشریات دانشجویی  مطلوب  است

نماینده اداره کل فرهنگی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه در حاشیه جشنواره نشریات دانشجویی کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد، گفت: بررسی مقالات و نشریات ارسال شده به جشنواره بسیارمطلوب بوده که در روز اول بررسی ها در بین 2437 آثار در یک پروسه تخصصی و برنامه ریزی شده، داوری ها کار خود را آغاز کرد.

ولی الله ولیپور عزیزی در گفت و گو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز افزود: در این جشنواره دو تیم تخصصی و عمومی در حال انجام این مهم هستند که کیفیت بالایی دارد و این خود موجب می شود که در کنار خروجی مطلوبی که از این جشنواره گرفته می شود، نظرات و خواسته های دانشجویان نیز مورد توجه قرار بگیرد تا با داوری بدون حاشیه، کمترین اعتراضات در این بین به وجود آید.

نماینده اداره کل فرهنگی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ارزیابی های انجام شده به صورت دقیق در حال انجام است که این خود یکی دیگر از خصیصه های این دوره از جشنواره نشریات دانشجویی است و این را نیز باید بیان کنیم که در راستای بهبود هر چه بیشتر نشریات دانشجویی در کنار اینگونه جشنواره ها، کارگاه های آموزشی و پژوهشی تخصصی می تواند مکمل و کیفیت بخشی نشریات دانشجویی را موجب شود.

وی همچنین در ادامه همین مهم افزود: برنامه ای نیز درادامه مدون شده است که نه تنها در مرکز بلکه در سرتاسر کشور، کارگاه ها و همایش های مرتبط برگزار شود که به طور حتم این مورد موجب ارتقاء هرچه بیشتر اینگونه اقدامات خواهد شد و ظرفیت ها و استعدادها را شکوفا تر خواهد کرد.

ولیپور عزیزی ادامه داد: تفکری که ما دنبال می کنیم، علاوه برهدایت دانشجویان، بیشتر به سمت تعامل و همفکری در حوزه فرهنگی هستیم تا تخصص نگری را در حوزه اقدامات دانشجویی بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و حرکت های مطلوبی در سرتاسر کشور در حوزه نشریات هدفمند تر دنیال می شود.

نماینده اداره کل فرهنگی و دانشجویی سازمان دانشگاه مرکز خاطر نشان کرد: عامل انگیزشی یکی دیگر از اهداف این جشنواره است تا رغبت دانشجویان به اقدام های تعامل محور بیش از گذشته شود و وقتی دانشجو ببیند که زیرساخت ها و ظرفیت ها آماده است؛ به طور حتم به سمت اقدامات پژوهشی و تحقیقی علمی و فرهنگی و... ورود کرده و توانایی خود را به معرض نمایش و بررسی قرار می دهد که این نیز اقدامی ارزنده و تاثیر گذار خواهد بود.

ولیپورعزیزی در خاتمه سخنان خود متذکر شد: رقابت بین دانشجویان همیشه خروجی های مطلوبی را به همراه دارد که یکی از این موارد؛ کشف استعداد های درخشان است و اینکه در این دوره از جشنواره در کنار حضور مطلوب و استقبال دانشجویان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس که نقش دبیر خانه این جشنواره را بر عهده دارد، در هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره تلاش نموده و شایسته تقدیر است.

کد خبر: 871951

وب گردی

وب گردی