زندگی به سبک باران خواندنی شد

«زندگی به سبک باران» ( مروری بر سبک زندگی انقلابی دانشجویان بسیجی در اندیشه های رهبر معظم انقلاب) تدوین امیرهوشنگ میرابی توسط دفتر نشر معارف راهی بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سبک زندگی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های تمدن‌سازی در بُعد نرم‌افزاری می‌تواند سرنوشت جامعه‌ای را به سمت و سوی دلخواه طراحان آن هادی و ساری نماید و برای ملتی، عزت و یا نقطۀ مقابل آن را رقم بزند.

سبک زندگی را می‌توان به‌صورت مجزا و یا به‌صورت پیوسته مورد مطالعه قرار داد. لذا می‌توان برای هر قشری باتوجه‌به شرایط و جایگاه آن قشر، مدلی از سبک زندگی را به‌صورت جریانی، یعنی پیوسته با جامعه و نقطه‌ای، یعنی مخصوص آن قشر تعریف و ترسیم نمود.

کتاب «زندگی به سبک باران» برای عموم دانشجویان، بالاخص دانشجویان بسیجی به‌عنوان پیشگامان انقلابی جریان دانشجویی و آرمان‌گرایان عرصۀ مطالبه‌گری بسیار مناسب و کاربردی است و سخنان رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های «سبک زندگی اخلاقی»، «سبک زندگی علمی»، «سبک زندگی مبارزاتی در حوزۀ جنگ نرم»، «سبک زندگی سیاسی» و «سبک زندگی تشکلی» برای دانشجویان تبیین شده است.

زندگی به سبک باران؛ مروری بر سبک زندگی انقلابی دانشجویان بسیجی در اندیشه های رهبر معظم انقلاب با تدوین امیرهوشنگ میرابی در 84 صفحه با قیمت 4000 تومان منتشر شد.
502

کد خبر: 871983

وب گردی

وب گردی