جودو گرند پری هلند؛ نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

با انجام آیین فرعه کشی رقابتهای جودو گرند پری هلند، نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، آخرین مرحله رقابتهای جودو گرند پری در سال 2017 در شرایطی طی روزهای 26 تا 28 آبان ماه به میزبانی کشور هلند برگزار می شود که ساعتی پیش و با انجام آیین قرعه کشی این رقابتها 231جودوکار حاضر در این رقابتها حریفان خود را شناختند.

بر اساس این گزارش در جدول 17 نفره وزن منهای 60 کیلوگرم محمد رشنونژاد پس از استراحت در دور نخست به مصاف جودوکاری از کشور هلند می رود و در صورت پیروزی برابر برنده انگلستان و لهستان به میدان خواهد رفت.

در منهای 66 کیلوگرم قاسم نوری زاده در حضور 22جودکا دور نخست استراحت دارد و دور دوم به مصاف برنده آلمان و هلند خواهد رفت.

در جدول 29نفره وزن منهای 73 کیلوگرم مهدی فتحی پور ابتدا جودوکاری از کشور میزبان را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده اسپانیا و مغولستان خواهد رفت.

سعید مولایی جودوکار وزن منهای 81کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در گام نخست، مقابل برنده پرتغال و کرواسی به میدان می رود، در این وزن 26 جودوکار حضور دارند.

رامین صفویه در منهای 100کیلوگرم ابتدا جودوکاری از کشور بلغارستان را پیش رو دارد، نماینده کشور میزبان حریف صفویه در دور دوم خواهد بود، در این وزن 14 جودوکار حضور دارند.

جواد محجوب در جدول وزن به اضافه 100کیلوگرم و در حضور 12جودوکار مقابل جودوکار آلمانی به میدان می رود و سپس جودوکار کشور میزبان را پیش رو دارد.

گفتنی است در نخستین روز این رقابتها محمد رشنونژاد و قاسم نوری زاده روی تاتامی می روند، شنبه 27آبان ماه و در دومین روز این رقابتها مهدی فتحی پور و سعید ملایی نمایندگان کشورمان هستند و رامین صفویه و جواد محجوب آخرین نمایندگان جودو ایران در روز سوم هستند.

محمد منصوری به عنوان سرمربی و محسن ذکریا به عنوان مربی ملی پوشان کشورمان را در این رقابتها همراهی می کنند.

602

کد خبر: 872020

وب گردی

وب گردی