برگزاری همایش لبیک یا رسول‌الله (ص) برای ارائه الگو به جوانان بسیار به جاست

مسئول خیمه معرفت امامزاده صالح (ع) گفت: پیامبر گرامی اسلام بهترین اسوه برای کلیه انسان‌ها از هر دین و طایفه است ضمن اینکه برگزاری همایش لبیک یا رسول آلله (ص) می‌تواند به جوانان جهت ارائه الگو مفید باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس،حجت‌الاسلام مسلمی در حاشیه برگزاری همایش لبیک‌ یا رسول‌الله در امامزاده صالح،گفت: امروز سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) است که طبق آیه شریف قرآن پیغمبر موجب رحمت‌للعالمین است و ایشان بهترین اسوه برای کلیه انسان‌ها از هر دین و طایفه هستند.

وی افزود: خداوند متعال پیامبر گرامی اسلام را خلق کردند که به این اقدام خود همواره می‌بالند ضمن اینکه رسول‌الله گل سرسبد خلقت جهان هستند.

مسئول خیمه معرفت امامزاده صالح (ع) تصریح کرد: برگزاری همایش لبیک یا رسول‌الله در امامزاده صالح (ع) در روزگار فعلی بسیار به جاست چرا که برخی گروه‌های تکفیری و انحرافی تلاش می‌کنند تا اقداماتی انجام دهند تا ضد تبلیغ برای اسلام باشند اما اتحاد بین مسلمانان و محور مقاومت توانسته این تلاش‌های آنها را خنثی کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور چندین هزار نفری مردم در همایش لبیک یا رسول‌الله در امامزاده صالح برای آن است که اعلام کنیم که اسلام واقعی پیامبر گرامی اسلام که همواره مبتنی بر دین رحمت بوده است جهت گسترش و بسط این دین بوده و تلاش‌های فرق انحرافی برای ضدیت با اسلام سودی ندارد.

۷۰۵

کد خبر: 872139

وب گردی

وب گردی