امدادرسانی به نوجوان حادثه دیده سقوط از کوه در مناطق صعب‌العبور ایذه

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه گفت: امدادرسانی به نوجوان حادثه دیده سقوط از کوه در مناطق صعب‌العبور شهرستان انجام شد.

به گزارش ایسکانیوز،علی اکبر آبسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده برای کمک به بیماران اورژانسی شهرستان اظهار کرد: در پی آمبولی ریه یک زن در شهرستان و نیاز فوری وی به انجام مداوای بیشتر درخواست برای انتقال وی از طریق اورژانس هوایی انجام شد.

وی افزود: در پی این درخواست هلی‌کوپتر اورژانس هوایی استان به شهرستان ایذه اعزام شد و بیمار مذکور برای انجام مداوای بیشتر به اهواز اعزام شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه در ادامه با اشاره به انجام ماموریت امدادی برای کمک به یک فرد آسیب‌دیده تصریح کرد: طی تماس فردی از منطقه سید خدر با مرکز پیام ۱۱۵ ایذه مبنی بر سقوط از ارتفاع نوجوان ۱۵ ساله از کوه هماهنگی‌های لازم با مسئول هلال احمر صورت گرفت.

آبسته خاطرنشان کرد: در این رابطه آمبولانس هلال احمر با امدادگر به همراه تکنسین فوریت‌های پزشکی شهرستان عازم منطقه شدند و پس از طی مسافت صعب‌العبور و طاقت‌فرسا بیمار به بیمارستان شهدای ایذه منتقل و تحویل پزشک اورژانس داده شد.

902

کد خبر: 872179

وب گردی

وب گردی