۱۰ هیئت از زنجان برای عزاداری ۲۸ صفر عازم مشهد مقدس شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از معرفی و اعزام ۱۰ هیئت از این استان برای عزاداری ۲۸ صفر به مشهد مقدس خبر داد

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام مسعود صفی یاری با اشاره به معرفی ۱۰ هیئت از این استان به استان قدس رضوی برای شرکت در مراسم عزاداری ۲۸ صفر به مشهد مقدس، افزود: هیئت‌های عزاداری برای برگزاری برنامه در داخل صحن‌های حرم مطهر امام رضا (ع) نیازمند معرفی و هماهنگی از سوی کل تبلیغات اسلامی استان هستند.

وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی پنج تن آل عبا، حضرت علی‌اصغر، حضرت ابوالفضل، زینبیون، منتظرین امام زمان، رضوی، علمدار، عباسیه و مکتب القا سم برای مراسم‌های ویژه ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) به آستان مقدس رضوی معرفی شدند.

صفی یاری افزود: راه‌اندازی سامانه طوبی اقدام مناسبی در راستای ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی و مذهبی، کانون مداحان، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های مذهبی است. با راه‌اندازی این سامانه اگر پس‌ازاین نیز کانون یا تشکلی اقدام به فعالیت کند، در ابتدا اطلاعات آن در سامانه طوبی ثبت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: سامانه طوبی (بانک اطلاعات تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی) از هشتم اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ راه‌اندازی شده است و تشکل‌های دینی می‌توانند به‌صورت الکترونیکی اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند.

صفی یاری ادامه داد: سامانه طوبی به آدرس اینترنتی http://tooba.tdm-ido.ir برای ثبت اطلاعات هیئت ها و تشکل‌های مذهبی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

منبع: مهر

902

کد خبر: 872227

وب گردی

وب گردی