توسعه زیرساخت های فناوری اولویت های نخست شرکت ملی پست/ از همکاری بخش خصوصی استقبال می‌کنیم

مدیرعامل شرکت ملی پست، برتوجه به زیرساخت های فناوری و عمرانی به عنوان یکی از اولویت ها تاکید کرد و افزود: مشارکت در پروژه های کلان ملی و اقتصاد مقاومتی نیازمند برخورداری از زیرساخت های قوی و فناوری روز است .

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از شرکت ملی پست حسین نعمتی که به تازگی از سوی محمد جواد آذری جهرمی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شده است گفت: شبکه پستی پس از سال ها اکنون در مسیر درست قرار گرفته و با تغییر رویکرد و مشارکت در پروژه های کلان ملی، راه خود را بازیافته و این حرکت تا دستیابی به نقطه مطلوب ادامه خواهد یافت.
او افزود:شرکت ملی پست بر اساس اساسنامه جدید، نقش و وظایف تازه ای دارا شده که با ورود اپراتورهای جدید پستی، این وظیفه سنگین تر از قبل شده است
نعمتی با بیان اینکه همواره از وجود بخش خصوصی در ارائه خدمت به مردم استقبال می کنیم ادامه داد:همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در کنار رقباء و استفاده از ظرفیت های طرفین خدمات با کیفیت به مردم ارائه شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برانجام تحقیق و پژوهش در زمینه سرویس های مورد نیاز مردم در شرکت ملی پست تاکید کرد و گفت: پست در دولت تدبیر و امید توانست با شناخت از موقعیت و توانمندی های بالقوه در جایگاه واقعی خود به خدمتگذاری به مردم پرداخته و براساس نیازسنجی های انجام شده، سرویس ها و خدمات جدید ارائه کند و این مسیر با تأکید ویژه بر رویکرد مشتری مداری ادامه خواهد داشت.
او برتوجه به زیرساخت های فناوری و عمرانی به عنوان یکی از اولویت ها تاکید کرد و افزود: مشارکت در پروژه های کلان ملی و اقتصاد مقاومتی نیازمند برخورداری از زیرساخت های قوی و فناوری روز است که این مهم باید در اولویت سرمایه گذاری ها قرار گیرد و بر همین اساس نیز بودجه لازم برای آن در نظر گرفته شود.
نعمتی به موقعیت کنونی شبکه پستی و نقش نیروی انسانی در پیشبرد برنامه های آن اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نیروی انسانی نقش اساسی در برنامه ریزی های کلان و دراز مدت شبکه دارد و توجه به افزایش دانش تخصصی کارکنان نسبت به موقعیت شغلی خود و ارتقاء سطح معیشت و انگیزه آنان که مورد تأکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم هست، از مهم ترین برنامه های مسئولان شبکه در این دوره خواهد بود.
معاون وزیر در ادامه توسعه همکاری های بین المللی، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها در بخش پست و ارائه سرویس های با ارزش افزوده و خدمات جدید را از دیگر مواردی برشمرد که در برنامه های آتی به آنها پرداخته خواهد شد.
حسین نعمتی معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت ملی پست، از سال 1381 تا کنون در سمت های اجرائی مختلف مانند معاون اداره کل پست استان قزوین، مدیرکل حراست و امنیت و همچنین عضو موظف هیات مدیره بوده، طی سال های 1390 تا 93 نیز بر اساس سوابق ورزشی، عضو هیات مدیره و نایب رئیس موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام به ایفای مسئولیت پرداخت.
او در سال 1390 به عنوان سرپرست سازمان پست دولتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب و تا سال 1393 این مسئولیت را برعهده داشت
محمدجوادآذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درروز های اخیربا صدور حکمی حسین نعمتی را که مدت 8 سال عضو موظف هیات مدیره بود به عنوان معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست منصوب کرد.

402

کد خبر: 872243

وب گردی

وب گردی