دو محموله اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده از سوی دانشگاه آزاد کردستان ارسال شد

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های اسلامی سیاسی استان کردستان از ارسال دو محموله از سوی این دانشگاه به مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر باغبانیان، نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های اسلامی سیاسی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری آنا در سرپل ذهاب درباره اقدامات دانشگاه آزاد کردستان در خدمات رسانی به زلزله زدگان گفت: بعد از وقوع زلزله بلافاصله هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان ستادی را تشکیل داد و اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در میان استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کرد.

او ادامه داد: بر اساس رایزنی‌هایی که با ستاد بحران کرمانشاه صورت گرفت وسایل و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان تهیه شد و تاکنون دو محموله از سوی این دانشگاه روانه مناطق زلزله زده شده است این وسایل هم توسط نیروهای اعزامی دانشگاه آزاد از کردستان در میان مردم توزیع شد و هم در اختیار نهادهای توزیع کننده مستقر در سطح شهر قرار گرفت.

باغبانیان گفت:‌ این کار بر اساس آیه «تعاونو علی البرّ و التقوا» نوعی حس نوع دوستی و باعث شده تا سهم کمی از احساس دینی را که نسبت به این مردم داشتیم ادا شود.

به گفته باغبانیان یکی از محموله‌های دانشگاه آزاد کردستان از سمت ثلاث باباجانی و یکی هم از سمت کرمانشاه وارد منطقه سرپل ذهاب شده است.

او در پایان از همه مردم ایران و به ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی که با کمک‌های خود باعث تسلی خاطر مردم زلزله زده شده‌اند، تشکر کرد.

کد خبر: 872246

وب گردی

وب گردی