دانشگاه پیام نور در کنار زلزله زدگان غرب کشور

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه و رییس ستاد مدیریت بحران در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با حضور در مناطق زلزله زده از روند توزیع کمک های ارسالی همکاران از سراسر کشور بین هم وطنان بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سعیدی پور در این بازدید ضمن ابراز هم دردی با همکاران آسیب دیده و خانواده های ایشان سلام رییس دانشگاه را به این عزیزان ابلاغ کرد و به آنها اطمینان داد با دستور ریاست عالی دانشگاه و تدابیری که معاون اداری ، مالی و عمرانی و نیز ستاد مرکزی بحران دانشگاه اندیشیده اند تا آخر در کنار همکاران و خانواده های آنان و نیز دانشجویان خواهیم بود .

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در ادامه از همکاران سراسر کشور تقاضا کرد از ارسال کمک های غیر نقدی امتناع کنند و کمک های نقدی خود را به شماره حساب اعلام شده توسط معاون اداری ، مالی و عمرانی واریز نمایند تا با استفاده از آن و بر اساس نیازهای روز عزیزان آسیب دیده بتوان به آنها کمک نمود .

وی در ادامه یادآور شد در صورتیکه مبالغ واریزی اجازه دهد قطعا با تصمیم ستاد مرکزی مدیریت بحران دانشگاه کمک های نقدی در اختیار دانشجویان نیز قرار خواهد گرفت .
دکتر سعیدی پور به نمایندگی از همه مردم استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده از همه دانشجویان،کارکنان، اعضای هیات علمی و مسوولینی که استان را در این زمینه یاری داده و می دهند سپاسگزاری کرد.

کد خبر: 872303

وب گردی

وب گردی