توجه مسئولان برگزاری مسابقات کن استراکشن دانشگاه فنی و حرفه ای به مناطق زلزله زده

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد از توجه مسئولان برگزاری مسابقات کن‌استراکشن در جهت حمایت از مردم مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد .


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی فنی و حرفه ای، «سید حیدر میرفخرالدینی» ضمن ابراز تأسف و اندوه از اتفاق حزن‌انگیز زلزله غرب کشور، گفت: با توجه به عزم جدی تمامی مسئولان کشور در جهت کمک به مناطق زلزله زده، دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در حد توان وارد عمل شده است .
وی تصریح کرد: مسابقات کن استراکشن نیز علاوه بر وجه علمی و پژوهشی می‌تواند در جهت کارهای خیری نیز گام بردارد و هم‌اکنون با توجه به تلاش مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت حل گوشه‌ای از مشکلات مناطق غرب کشور، این مسابقات نیز می‌تواند فرصت مناسبی در این خصوص باشد.
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در این باره گفت: هماهنگی‌هایی در جهت اهداء بخشی از کنسروهای غذایی مسابقات کن استراکشن به مناطق زلزله زده و بخش دیگر به موسسات خیریه صورت گرفته است .
وی افزود: پس از پایان مسابقات در صورت وجود نیاز، بخشی از این کنسروها جمع‌آوری، بسته‌بندی و در اختیار مسئولان ذیربط قرار خواهد گرفت .
وی با اشاره به استقبال از این مسابقات بیان کرد: بار علمی و پژوهشی این مسابقات باعث شده که تاکنون پیگیری‌های زیادی در خصوص ثبت‌نام در این مسابقات داشته باشیم و هم‌اکنون با توجه به زلزله مناطق غرب کشور و تاکید مسئولین برگزاری بر کمک به این مناطق، امید است بتوانیم میزبان تعداد بیشتری از تیم‌ها باشیم .
پیش بینی می‌شود، حداقل 100 تیم، 200 هزار کنسرو را در این مسابقات به سازهای مهندسی و نماد‌های تاریخی و فرهنگی تبدیل نمایند.

کد خبر: 872304

وب گردی

وب گردی