استاندار اردبیل: منطقه ویژه اقتصادی نمین با فازبندی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار اردبیل گفت: منطقه ویژه اقتصادی نمین با فازبندی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و نیاز است ۱۰۰ هکتار فاز نخست این منطقه سال آینده تکمیل شود.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر بهنامجو صبح امروز شنبه 27 آبان ماه در جلسه بررسی و پیگیری آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی نمین باحضور نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته باید منطقه ویژه اقتصادی نمین با فازبندی تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا از لحاظ اعتبارات مشکل قابل توجهی به وجود نیاید و بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن مشکلات مربوطه را برطرف کنیم .

وی با اشاره به این که 100 هکتار فاز نخست این منطقه باید سال آینده تکمیل شود افزود: راه و شهرسازی استان حداکثر تا تیرماه سال آینده با اعتبارات استانی، جاده ورودی منطقه ویژه را طراحی و اجرا کند که این موضوع برای ما حائز اهمیت بسیار است و تلاش بر این است که بتوانیم در این زمینه مشکلات را به حداقل برسانیم.

استاندار اردبیل گفت: شرکت‌های توزیع گاز و برق استان تا اردیبهشت ماه سال آینده گاز و برق مورد نیاز 100 هکتار فاز نخست را تامین می‌کنند و برای حل موانع آن از حداکثر اختیارات استان استفاده می‌شود و اگر نیاز به پیگیری و مصوبه کشوری باشد نمایندگان استان در مجلس و استانداری اردبیل اقدام لازم را انجام می‌دهند.

بهنامجو بیان کرد: فرمانداری نمین علاوه بر پیگیری مصوبات این جلسه، مشکلات محلی و معارض احتمالی را برطرف می‌کند و شرکت سرمایه‌گذاری و پیمانکار مربوطه نیز باید نسبت به تامین و دپوی مصالح مرغوب در فصل کاری اقدام کند تا بتوانیم از این طریق مشکلات پیش رو را از راه برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه برای تحقق اهداف مورد نظر امری لازم و ضروری است و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در راستای دستیابی به توسعه و پیشرفت منطقه با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دست یابیم.

901

کد خبر: 872371

وب گردی

وب گردی