رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد؛ نقش بی بدیل سامانه «سما» در ارتقای سواد رسانه ای

محمد مهدی زاهدی با بیان اینکه سامانه «سما» مبنای خوبی برای ارتقای سواد رسانه ای است، گفت: با استفاده از سامانه «سما» مردم می توانند در محیطی امن، از فضای مجازی استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، محمد مهدی زاهدی ضمن بازدید از دستاوردهای جدید در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، اظهار داشت: تفاوتی میان فضای مجازی و فضای حقیقی نیست چراکه هم اکنون فضای مجازی جزئی از زندگی مردم شده است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همان تاثیرگذاری که فضای حقیقی دارد فضای مجازی نیز دارا است، بیان داشت: مردم با فضای مجازی آشنا هستند اما نحوه استفاده مناسب و بهینه از این فضا را نمی دانند و با آسیب های آن آشنایی ندارند.

وی به سامانه «سما» اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه سامانه ای تحت عنوان «سما» ایجاد شده است و تصور می کنم این سامانه مبنای خوبی برای ارتقای سواد رسانه ای باشد. بدون شک پیرامون این امر مردم می توانند در یک فضای امن، سالم و ایمن از فضای مجازی استفاده کنند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 872403

وب گردی

وب گردی