فراخوان اجرای عمومی نمایش های خیایانی اعلام شد

کانون تخصصی تئاتر خیابانی فراخوان اجراهای عمومی گروه‌های نمایشی تئاتر خیابانی شهر تهران را با عنوان «تئاتر با مردم» منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، کانون تخصصی تئاتر خیابانی در راستای اهداف خود در جهت حمایت از روند تولید آثار نمایشی و لزوم تداوم حضور نمایشگران تئاتر خیابانی، از هنرمندان این اقدام به انتشار فراخوان اجرای عموم تئاتر خیابانی تهران کرده است.

شرایط حضور:

موضوع نمایش‌های متقاضی آزاد است.
گروه‌های متقاضی می‌بایست طرح و ایده اجرایی نمایش‌های خود را طبق شرایط و ضوابط مندرج و بر اساس پروپزال اجرایی الصاقی به دفتر کانون تخصصی تئاتر خیابانی ارسال کنند.

بنا به شرایط موجود از هرگروه نمایشی تنها یک اثر جهت عقد قرارداد انتخاب خواهد شد. هر گروه نمایشی تنها امکان ارسال دو طرح نمایشی دارد.

آثار ارسالی می‌بایست از تولیدات تازه گروه‌های نمایشی بوده و در هیچ جشنواره ای پیش از این شرکت کرده باشد.
تبصره: آثاری برگزیده جشنواره های تئاتر فجر، مریوان، شهروند لاهیجان، فتح خرمشهر و تئاتر شهر تهران که در سال‌های 95 و 96 از شهر تهران در اولویت انتخاب هستند.

بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعداد اجراهای نمایشی هر گروه در تهران 10 اجراست.
کمک هزینه مجموع اجراهای مورد نظر بنا به تعداد عوامل، نوع طراحی فضا و امکانات اجرایی گروه از مبلغ 40میلیون ریال تا 60میلیون ریال تعیین و پرداخت می‌شود.

این اجراها تحت عنوان(تئاتر با مردم) در طول سال برگزار خواهد شد و گروه‌های اجرایی نمایشی با برنامه‌ریزی به عمل آمده موظف به پذیرفتن شرایط اجرا خواهند بود.

در مرحله نخست 14 اثر نمایشی امکان حضور در این برنامه را خواهند داشت. جانمایی و امکان سنجی اماکن و فضاهای نمایشی به عهده کانون تخصصی تئاتر خیابانی خواهد بود. ه ) طرح های ارسالی که فاقد فرم تکمیل شده و پروپزال اجرایی باشند، مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

گاه‌شمار اجرایی:

زمان ارسال پروپزال های نمایشی تا تاریخ 0/8/1396
زمان اعلام نتایج و بررسی طرح ها و پروپزال های اجرایی 05/9/1396
زمان ارزشیابی حضوری آثار 25/10/1396
زمان اعلام جدول اجراهای نمایشی 15/11/1396
آدرس کانون تخصصی تئاتر خیابانی:
خیابان حافظ - خیابان استاد شهریار - خیابان هانری کوربین - پلاک 18(ساختمان مرجان) طبقه دوم
تلفن تماس: 66721117

501

کد خبر: 872404

وب گردی

وب گردی