بیش از 33 هزار دفترچه اقلام امدادی میان زلزله زدگان توزیع می شود

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت: بیش از 33 هزار دفترچه اقلام جمعیت هلال احمر پیش بینی شده است که از امروز میان جمعیت هلال احمرتوزیع می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از صدا و سیما،شاهین فتحی با اشاره به اسکان اضطراری زلزله زدگان غرب کشور افزود: از امروز دفترچه اقلام امداد خانوار جمعیت هلال احمر با حضور نیروهای داوطلب و امدادگران هلال احمر میان خانواده ها توزیع می شود.
وی با اشاره به حضور بیش از هزار و 200 امدادگر، نیروی داوطلب و نیروهای جمعیت هلال احمر در منطقه افزود: این دفترچه ها براساس تقسیم بندی های منطقه ای در هشت منطقه توزیع می شود.
فتحی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال احمر براساس شناسنامه امدادی این دفترچه ها را میان زلزله زدگان توزیع خواهند کرد، گفت: خانوارهای زلزله زده می توانند از بسته های خواروبار 72 ساعته و یک ماهه پیش بینی شده در این دفترچه بهره مند شوند.
وی درباره پاکسازی سایر مناطق آسیب دیده نیز افزود: امروز با بررسی های نیروهای امدادی مناطق دور از دسترس که نیاز به چادر و امکانات اسکان ضروری را دارند نیز لکه گیری می شود.
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر درباره توزیع اقلام توسط مردم خیر و سایر نهادها برای زلزله زدگان کرمانشاه گفت: این افراد با حضور در اداره هلال احمر کرمانشاه و گرفتن حواله می توانند کمک های خود را میان زلزله زدگان توزیع کنند.

705

کد خبر: 872458

وب گردی

وب گردی