توزیع بیش از 11 میلیون لیتر بنزین در مناطق زلزله‌زده/ از تردد غیرضروی جلوگیری شود

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت:از زمان شروع زلزله تا به امروز حدود 11 میلیون و 156هزار لیتر بنزین در مناطق زلزله زده توزیع شده است .

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در خصوص توزیع سوخت در مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: در حال حاضر تمامی جایگاه این مناطق بدون هیچ مشکلی به ارائه خدمات می‌پردازند به طوری که سوخت‌رسانی بدون وقفه انجام می شود.

او تصریح کرد: از زمان شروع زلزله تا به امروز حدود 11 میلیون و 156هزار لیتر بنزین در مناطق زلزله زده توزیع شده است همچنین 10 میلیون و 308 هزار نفتگاز ، 4 میلیون و 100 هزار نفت سفید و حدود 6هزار کپسول پیک نیک گاز مایع، حدود 7هزار کپسول 11 کیلویی ال پی جی و حدود 400 لیتر سوخت هوایی به بالگردها توزیع شده است.

کاهی افزود: همچنین کاروان توزیع نفت سفید هم از دو روز پیش در این مناطق راه اندازی شده است و سوخت رسانی محله به محله توزیع می شود.

او خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل ازدحام و تردد سنگین وسایل نقلیه، سوخت‌رسانی با کندی انجام می شود؛ بنابراین از مردم می خواهیم که از تردد غیرضروری در این مناطق جلوگیری کنند.

402

کد خبر: 872595

وب گردی

وب گردی