نمی‌توان چوب قانون را خم کرد و از زیرش رد شد/ بدهی نفت مقابل سرخابی‌ها ناچیز است/ من از استقلال طلب دارم و توافق هم نکرده‌ام

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران گفت: چه طور ممکن است به باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با بدهی های سنگین مجوز بدهیم اما نفت را محروم کنیم.

ناصر فریادشیران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد حذف تیم فوتبال نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر قرار است قانون اجرا شود، باید برای همه یکسان باشد و نباید سلیقه ای عمل کرد. نمی توان چوب قانون را خم کرد و از زیرش رد شد! اگر چنین اتفاقی رخ دهد قطعا غیر منصفانه عمل شده است.

وی ادامه داد: چه طور ممکن است به باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با بدهی های سنگین مجوز بدهیم اما نفت را محروم کنیم. بدهی نفت تهران در برابر بدهی های استقلال و پرسپولیس و حتی تراکتورسازی رقم ناچیزی است. در ضمن به اندازه آنها هم شاکی ندارد، پس چه طور ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: قانون باید برای همه یکسان باشد. از مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)، حیدر بهاروند (رئیس سازمان لیگ) و کمیته استیناف فدراسیون درخواست می کنم به این موضوع رسیدگی کند.

فریادشیران در خصوص اینکه از نفت تهران تحت مالکیت حمیدرضا جهانیان حمایت می کند، گفت: من با این شخص مشکل دارم و در حال حاضر هم اصلا با ایشان کاری ندارم چون از وجاهت قانونی برای مدیریت باشگاه بزرگ نفت برخوردار نیست. صحبت من این است که خودم مدارک آکادمی را به زبان لاتین به مدیریت تحویل دادم اما سهل انگاری صورت گرفت. برای خودم متأسفم فردی که ادعا می کرد به لالیگا اتوبان می زند، این چنین عمل کرده است.

وی افزود: من می خواهم بدانم مگر سه باشگاه دیگر با طلبکاران خود تسویه کرده اند. کسانی مثل آندرانیک تیموریان، امیرحسین صادقی، صمد مرفاوی و پرویز مظلومی با استقلال به توافق رسیدند؟ خودم از باشگاه استقلال طلب دارم، چه زمانی رضایت دادم و توافق کردم؟

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: نفت مظلوم واقع شد چون بی کس است. از وزیر ورزش خواهش می کنم به این باشگاه ریشه دار کمک کند چرا که در بلاتکلیفی مطلق به سر می برد. این باشگاه به بازیکنان تیم بزرگسالان خود چک داده اما پاس نشده است. قرار بود مالک باشگاه به ورزشگاه تختی پول بدهد ولی این اتفاق رخ نداد. در نهایت خودم از آبرویم هزینه کردم تا بازی تیم نوجوانان برگزار شود. نفت مثل بچه سر راهی شده است اما این باشگاه هم مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی، تیم ایران است و باید حمایت شود.

604

کد خبر: 872649

وب گردی

وب گردی