مبارزه با قاچاق کالا و ارز با جدیت در راستای اقتصاد مقاومتی پیگیری می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در راستای اهداف و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری در استان دنبال می شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، افزود: در خصوص مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز، مسئولین و متولیان امر در این راستا با جدیت تمام پیگیر امور، وظایف و برنامه های محوله باشند.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت کامل در خصوص موضوعات مختلف قاچاق کالا و ارز در استان انجام گیرد و آمار دقیقی از انبارهای استان احصاء و طبق تعریف کلی کشور در سامانه جامع ثبت انبارها قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه های اجرائی استان تاکید کرد: در تهیه آمار انبارهای دولتی و محل آنها هم با دستگاه صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را به عمل آورند.

وی بر نظارت دقیق بر جایگاه های سوخت به خصوص بنزین و عرضه آن به لحاظ کمی و کیفی به دستگاه های متولی و ناظر تاکید کرد واظهار داشت: در این خصوص هرگونه کم فروشی کنترل و به لحاظ کمی و کیفی آزمایشات مستمر وهفتگی از جایگاه ها به عمل آید و جمع بندی آنها به صورت ماهانه ارائه گردد.

احمدی با تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هموطنان به دلیل حادثه زلزله اخیر در استان کرمانشاه و اظهار همدردی با خانواده های آنها از مسئولین دستگاه های اجرائی استان به خصوص متولیان امر در خصوص تامین نیازهای ضروری حادثه دیدگان در حد توان تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با هماهنگی از مسئولین در استان کرمانشاه، اقلام و کالاهای ضروری و مورد نیاز را تهیه و طبق سازوکار خاص آن به منطقه ارسال شود.

901

کد خبر: 872674

وب گردی

وب گردی