انجام ۵۳ مورد عمل جراحی برای بیماران زلزله‌زده اعزامی به همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان در خصوص امدادرسانی به زلزله‌زدگان گفت: تعداد ۵۳ مورد عمل جراحی برای بیماران زلزله‌زده اعزامی به استان همدان انجام شده است.

به گزارش ایسکانیوز، حبیب معصومی از اعزام تیم ۲۳ نفره پزشکی از حوزه معاونت درمان دانشگاه به مناطق زلزله‌زده خبر داد و اظهار داشت: تعداد ۳۰ هزار سرنگ به کرمانشاه ارسال شده است.

وی با اشاره به کمک‌های اقشار مختلف مردم همدان به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر گفت: مبلغ ۳۱۰ میلیون ریال از سوی پزشکان به بیمارستان قلب فرشچیان کمک شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان روند خدمت‌رسانی به بیماران بستری در مراکز درمانی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: ویزیت همراهان مصدومین به صورت سرپایی در اورژانس مرکز بعثت انجام شده است.

وی تعداد مصدومان اعزام شده به همدان را ۱۲۷ دانست و گفت: یک نفر از مصدومین بستری در مرکز آموزشی ـ درمانی بعثت به بیمارستان فیروزگر تهران اعزام شد و این اعزام به دلیل حضور اعضای خانواده وی به عنوان مصدوم در آن بیمارستان بوده است.

معصومی عنوان کرد: براساس اعلام پزشکی قانونی استان همدان، تعداد فوتی‌های حوادث ترافیکی استان همدان در ۷ ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ۳۶۶ نفر به ۳۲۸ نفر کاهش یافت که میزان درصد این کاهش ۱۱.۵ درصد است.

منبع: مهر

902/900

کد خبر: 872750

وب گردی

وب گردی