چهار محموله از کمک‌های مردم فومن برای زلزله‌زدگان ‌ارسال شد‌

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به ارسال اقلام مورد نیاز مناطق زلزله‌زدگان استان کرمانشاه‌ گفت: کالاهای ارسالی در قالب یک دستگاه کامیون و سه دستگاه نیسان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ فردین میرزاپور در گفت‌و‌گو با تسنیم در فومن با اشاره به کمک‌های جمع‌آوری شده از حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه فومن اظهار داشت: کالاهای ارسالی در قالب یک دستگاه کامیون و سه دستگاه نیسان به مناطق زلزله زده ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اتشریح اقلام ارسالی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اظهار داشت: 10 هزار و 178 بطری آب معدنی، 40 پتو، 600 کنسرو تن‌ماهی، 70 دست لباس و 3 تخته فرش به مناطق حادثه دیده ارسال شده است.

وی با اشاره به دستور جدید معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان مبنی بر جمع‌آوری اقلام جدید برای استان‌های حادثه دیده ایلام، کرمانشاه و کردستان اعلام کرد: پایگاه های بسیج در حال جمع آوری اقلامی مانند بیل، فرغون و کلنگ هستند.

میرزاپور با بیان اینکه 120 برنامه به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در دستور کار بسیج ناحیه فومن قرار گرفته است عنوان داشت: دیدار یا امام جمعه شهرستان فومن از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به برگزاری همایش شکوه ایثار در روز پنجم آبان‌ماه خاطرنشان کرد: در این مراسم که با سخنرانی دادستان شهرستان فومن همراه است، گردان‌های کوثر و بیت المقدس حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان اداری رده‌های اقشاری بسیج شهرستان فومن در هفته بسیج ابراز داشت: تهیه و تجهیز جهزیه نوعروسان و ویزیت رایگان عمومی در سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه فومن در هفته بسیج است.

901

کد خبر: 872998

وب گردی

وب گردی