امام جمعه اردهال کاشان ضمن اشاره به این که آمریکا همیشه بدعهد بوده و به گفته‌های خود عمل نمی‌کند، گفت: هدف نهایی آمریکا برچیدن نظام جمهوری اسلامی‌ ایران است که این آرزو را به‌گور خواهد برد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی پیش از ظهر امروز در مراسم شهادت امام رضا(ع) که از سوی آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان در مسجد صادقیه برگزار شد، اظهار داشت: مامون به‌دنبال رقیب‌سازی برای امام رضا(ع) بود و از جاهلیت عوام و دنیا‌طلبی خواص در راستای اهداف خود استفاده می‌کرد.

امام جمعه اردهال کاشان با بیان و مقایسه فتنه و خیانت برخی از خواص در زمان امام رضا(ع) با زمان کنونی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و این عزت ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل و هدایتگری رهبر معظم انقلاب است.

وی ضمن اشاره به هشدار وزیر خارجه عربستان به ایران گفت: وزیر خارجه عربستان می‌گوید ما تحمل مشاهده نابسامانی و تجاوز ایران به کشور‌های حوزه خلیج فارس را نداریم در حالی که آل‌سعود به یمن تجاوز کرده و همه زیر‌ساخت‌های آنان را نابود کرده است و آن‌ها غذا و آب و دارو برای استفاده ندارند.

امام جمعه اردهال کاشان با اشاره به این که سازمان ملل در مقابل ظلم و تاریکی که به یمن وارد شده کاری نکرده و تنها تماشاگر است، تصریح کرد: ایران در مقابل رجز‌خوانی‌های عربستان ایستاده و برخورد می‌کند.

سلیمانی اردهالی ضمن اشاره به این‌که آمریکا همیشه بدعهد بوده و به گفته‌های خود عمل نمی‌کند، تصریح کرد: در همان گام اول دلسوزان نظام هشدار دادند که مذاکرات ابتدای کار است ولی بعد از مذکرات، موضوعاتی همچون موشک‌ها، سپاه پاسداران و مقاومت حزب‌الله را مطرح و بهانه خواهند کرد و هدف نهایی آن‌ها برچیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ است که البته آن را به گور خواهد برد.

901

کد خبر: 873014

وب گردی

وب گردی