پیکه: 10 امتیاز اختلاف برای ما اهمیتی ندارد/ رئال مادرید یا اتلتیکومادرید برای من مهم نیستند

مدافع ملی پوش تیم فوتبال بارسلونا گفت: تساوی در دربی مادرید برای بارسلونا مهم نیست، 10 امتیاز اختلاف با رئال مادرید برای ما اهمیتی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جرارد پیکه مدافع تیم فوتبال باشگاه بارسلونا در مصاحبه با رادیوکادناسر اسپانیا گفت: بارسلونا مسیر خودش را طی می‌کند و برای قهرمانی در لالیگا، کوپادل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا مصمم است. تساوی در دربی مادرید برای بارسلونا مهم نیست، 10 امتیاز اختلاف با رئال مادرید برای ما اهمیتی ندارد.

وی ادامه داد: رئال مادرید یا اتلتیکومادرید برای من مهم نیستند، این روزها والنسیا هم در اندازه یک رقیب ظاهر شده که البته کنار خواهد رفت، ما در لالیگا بدون رقیب هستیم اما در اروپا تیم‌های خوبی حضور دارند که برای مبارزه با آنها کاملا آماده‌ایم.

پیکه درباره وضعیت خود در تیم ملی نیز گفت: شرایط بسیار خوب است، همه حرفه‌ای هستیم و مادامی که در تیم ملی اسپانیا هستم با تمام وجود برای تیم بازی می‌کنم، دوست صمیمی من راموس است و از بازی در کنار او احساس غرور دارم، از مردم اسپانیا نیز می‌خواهم دست از کارهای غیر حرفه‌ای برداشته و به جای توهین به من برای تیم ملی دعا و انرژی خود را برای تشویق تیم ملی صرف کنند.

604

کد خبر: 873032

وب گردی

وب گردی