گازگرفتگی در محله تهرانپارس حادثه آفرید/ حادثه  فوتی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گاز گرفتگی جوان 35 ساله در محل تهرانپارس خبر داد و گفت:خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و جوان به مراکز درمانی انتقال داده شد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته یک جوان در محله تهرانپارس خیابان 206 شرقی دچار گاز گرفتگی شد.

وی ادامه داد : این حادثه در ساعت 22:42 شب گذشته به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن ایستگاه شماره 57 به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت : زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند محل حادثه یک منزل 2 طبقه 4 واحدی بود که در طبقه منفی یک آن یک واحد حدودا 100 متری وجود داشت که همسایگان از عدم پاسخگویی فردی که در منزل بود نگران شده و به دنبال آن با آتش نشانی تماس گرفته بودند.

وی اضافه کرد : آتش نشانان با حضور در محل با تجهیزات درب منزل را باز کرده و به محض ورود به منزل با یک جوان بیهوش 35 ساله مواجه شده و سریعا وی را به فضای باز انتقال دادند. تا رسیدن عوامل اورژانس اقدامات اولیه بر فردی که علائم حیاتی ضعیفی داشت انجام شده و خوشبختانه وضعیتش بهبود یافت.

ملکی بیان کرد :خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و با حضور عوامل اورژانس ادامه روند درمانی فرد انجام شده و جوان به مراکز درمانی انتقال داده شد. بر اساس بررسی های فرماندهی عملیات در محل حادثه مشخص شد دودکش بخاری که در داخل واحد استفاده می شد به دلایل نامشخصی از محل قرار گیری خود خارج شده و به سطح زمین افتاده بود و همین امر منجر به انتشار گاز منواکسید کربن در منزل شده بود.

وی تاکید کرد: قطعا این حادثه در صورت عدم اطلاع رسانی سریع هموطنان و خضور به موقع آتش نشانان ، می توانست وخیم تر باشد . محل در پایان به عوامل انتظامی تحویل داده شد و آتش نشانان در ساعت 23:27 به عملیات خود پایان دادند.

701

کد خبر: 873121

وب گردی

وب گردی