برگزاری مرحله پایانی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌ها از 6 آذر

مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور، با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده که در بخش‌ها و رشته‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت، برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور ۸ دستگاه مختلف طی روزهای ۶ تا۸ آذر ماه در حوزه هنری تهران برگزار می شود و طی دو آیین اختتامیه، برگزیدگان در رشته‌های مختلف اعلام و جوایز خود را دریافت خواهند کرد. این جشنواره ملی با حضور هشت دستگاه دانشگاهی و نمایندگان آنها در حوزه هنری تهران برگزار خواهد شد.

در بخش آوایی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های سراسر کشور ۳۲۹ نفر از دانشجویان زن و مرد و همچنین در بخش معارفی در این دوره از جشنواره ۱۷۲ نفر از دانشجویان دستگاه‌های مختلف شرکت می کنند.

در بخش هنری در مجموع ۲۰۴ شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره حضور داشتند که همگی از دانشجویان هستند که از این تعداد ۱۰۶ نفر را آقایان و ۹۸ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

امسال در سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های سراسر کشور، در بخش ادبی ۹۶ شرکت کننده حضور دارند و در بخش فناوری نیز ۵۳ دانشجو رقابتهای خود را انجام می‌دهند.

همچنین در بخش پژوهشی این دوره از جشنواره ۵۹ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف حضور دارند و رقابت‌های خود را انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور با حضور نفرات برتر جشنواره‌های قرآن و عترت داخلی دانشجویان شامل دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

میزبان دوره گذشته این جشنواره دانشگاه فرهنگیان بود که رقابت‌های آن در مشهد مقدس برگزار گردید.

کد خبر: 873124

وب گردی

وب گردی