جای خالی تحقیقات پژوهشی و علمی در ساخت نمایشگاه شهر آفتاب

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه ساخت و ساز شهری بدون نقشه علمی به معنای واقعی صورت می‌گیرد، گفت: متاسفانه شهری ساخته‌ایم که مردم در آن رنج می‌کشند.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود پزشکیان با اشاره به انتقادهای وارده به نمایشگاه شهر آفتاب و مهلت وزارت فرهنگ برای اصلاح آن، گفت: زیرساخت‌های مکانی همچون شهر آفتاب در حالی با هزینه‌های هنگفت ایجاد شده‌اند که پژوهش‌های علمی و تحقیقاتی لازم را در پی ندارند به همین دلیل در همان سال اول افتتاح آب گرفتگی غرفه‌ها و دوری از شهر، نارضایتی و انتقادهای مردم را به دنبال داشته است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری، شورای شهر، دولت و مجلس مقصر اصلی این مسئله و بی‌برنامگی و کم‌کاری هستند، افزود: مسیر طولانی مانع از تمایل مردم به بازدید از این نمایشگاه شده چراکه باید وقت خود را به جای بازدید از غرفه‌ها در مسیر بگذرانند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر باید قبل از کلنگ‌زنی به این موضوعات اندیشیده و نظر کارشناسان را جویا می‌شدند، افزود: متاسفانه برای ساخت شهر نقشه علمی به معنای واقعی وجود ندارد به همین دلیل شهری ساخته‌ایم که مردم در آن رنج می‌کشند و پس از هزینه هنگفت و بهره‌برداری از پروژه‌ها، متوجه می‌شویم راه را اشتباه رفته‌ایم.

کد خبر: 873144

وب گردی

وب گردی