حضور 200 روانشناس و مددکار و  60 خودرو   اورژانس اجتماعی در مناطق زلزله زده

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور گفت :بازدید از مناطق زلزله زده و حضور در بین مردم آسیب دیده و تهیه گزارشات مددکاری و در ادامه ارائه خدمات بر اساس نیاز افرد از خدماتی بود که در این چند روزه ارائه شده است و قرار است این خدمات در ماه‌های آتی ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز،رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور از جمع آوری ۱۶ میلیارد تومان کمک غیر نقد و ۵۵۰ میلیون تومان کمک نقد به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: ارائه خدمات کمک توانبخشی و مشاوره بخشی از خدمات سازمان در مناطق زلزله زده محسوب می‌شود.

فرید براتی سده در خصوص آخرین وضعیت ارائه خدمات توسط سازمان بهزیستی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار کرد: با تدبیری که از ابتدا حادثه صورت گرفت تیم‌های سازمان با حضور در مناطق زلزله زده اقدام به ارائه خدمات تخصصی به آسیب دیدگان کردند.

وی تصریح کرد: نوع خدماتی که توسط تیم‌های سازمان بهزیستی در نطر گرفته شده بود کاملا تخصصی بوده و در همین زمینه تلاش شد که خدمات به صورت مستمر و بر اساس نظر مددکاران سازمان ارائه شود.

براتی سده افزود: بازدید از مناطق زلزله زده و حضور در بین مردم آسیب دیده و تهیه گزارشات مددکاری و در ادامه ارائه خدمات بر اساس نیاز افرد از خدماتی بود که در این چند روزه ارائه شده است و قرار است این خدمات در ماه‌های آتی ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور بیان کرد: در حال حاضر 200 روانشناس و مددکار، 60 خودرو اروژانس اجتماعی در محل حادثه حضور دارند که البته در آینده نیز تعداد دیگری به خودروها افزوده می‌شود، ضمن اینکه تیم‌های محب نیز بر اساس برنامه پیش بینی شده عمل می‌کنند.

وی افزود:ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط سازمان بهزیستی از سراسر استان‌های کشور به مناطق زلزله زده ادامه دارد به طوری که بر اساس آخرین گزارش تا به امروز حدود 16 میلیارد تومان کمک‌های غیر نقد و 550 میلیون تومان کمک نقد جمع آوری شده است.

براتی سده در خصوص نحوه توزیع کمک‌ها توضیح داد: در این زمینه نیز بر اساس تدبیر ی که اتخاذ شده کمک‌ها در بهزیستی کرمانشاه تجمیع و به سرعت در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور بیان کرد: ارائه خدمات کمک توانبخشی به زلزله زدگان بخش دیگری از خدمات در نظر گرفته شده در منطقه است.

تسنیم

705

کد خبر: 873153

وب گردی

وب گردی