احمد توکلی مهمان «به اضافه مستند» می شود

احمد توکلی در «به اضافه مستند» از چالش راه های رفع فساد در سیستم اداری کشور می گوید.

به گزارش ایسکانیوز، سیزدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «تلکه» ساخته مسعود کارگر بر روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

در این قسمت و پس از پخش مستند، دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر سازمان مردم نهاد «دیده‌بان شفافیت و عدالت» مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع چگونگی رفع فساد در سیستم اداری کشور و مبارزه با آن و روش‌های مقابله با این معضل اجتماعی، سخن خواهند گفت. هم‌چنین، محمد تقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این اثر مستند خواهند پرداخت.

مستند «تلکه» به موضوع رشوه و فساد اداری در سازمان‌های دولتی مختلف می‌پردازد. هم‌چنین، این مستند رشوه و فساد اداری را در شهرداری‌ها و دو قوه مجریه و قضاییه مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

تمرکز اصلی این مستند برای بررسی فساد اداری، فعالیت‌های عمرانی و ساختمان‌سازی است که به نوعی با دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری‌ها، سازمان امور مالیاتی، اداره ثبت و... مرتبط است. ارتباط گسترده فعالیت در این حوزه با ارگان‌های مجریه و قضاییه کشور، به عنوان نمادی از وضعیت و عملکرد سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این قوا قرار گرفته است.

مستند «تلکه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و به تهیه کنندگی سید جمال عود سیمین است که در موسسه نجوای زلال هنر تولید شده است و در برنامه این هفته به اضافه مستند برای اولین بار از صدا و سیما پخش می‌شود.

برنامه به اضافه مستند با اجرای علی صدری نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه 30 آبان ماه ساعت 20:30 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه 1 آذر ماه ساعت 9 و جمعه 3 آذر ماه ساعت 13:30 است.

501

کد خبر: 873184

وب گردی

وب گردی