عدالت در پرداخت مطالبات قطعه سازان رعایت می شود/ اولین قدم شناسایی تهدیدها و فرصت هاست

مدیرعامل سایپا گفت: من به همه قطعه سازان قول می دهم که عدالت در پرداخت مطالبات قطعه سازان رعایت خواهد شد. عدالت در پرداخت مطالبات قطعه سازان را از اولین روز حضورم در سایپا رعایت خواهم کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محسن قاسمی جهرودی در پاسخ به اینکه اولین قدم شما در گروه خودروسازی سایپا چه خواهد بود، گفت: اولین گام، شناسایی فرصت ها و تهدیدهاست. ما می توانیم خیلی رویایی درباره پلتفرم و برنامه های آتی صحبت کنیم اما سازمانی که سه هزار و 550 میلیارد تومان زیان دارد نیاز به نگاهی عمیق تر دارد.

او ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته که البته منظور بنده زمان آقای جمالی تنها نیست بلکه چندین سال اخیر است، توسعه های شرکت سایپا از طریق سرمایه در گردش این شرکت انجام شده یعنی پولی که متعلق به قطعه سازان زحمت کش بوده و باید به آنها پرداخت می شده و در چرخه جاری سازمان قرار می گرفته است.

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه باید بحران نقدینگی به طور عمیق شناسایی شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک های وزیر محترم و با دانش و کارشناسان تهدیدها و فرصت های سایپا را شناسایی کرده و به درستی به آنها بپردازیم. سایپا بسیار سازمان چابکی است و پرسنل درجه یکی را دارد و این پرسنل سرمایه های این شرکت هستند بنابراین ما باید تمرکزمان را بر روی شایستگی محوری بگذاریم و اجازه ندهیم بدهی های سایپا بیشتر از این شود.

جهرودی در پاسخ به اینکه برنامه او برای پرداخت مطالبات قطعه سازان چیست؟ تصریح کرد: من به همه قطعه سازان قول می دهم که عدالت در پرداخت مطالبات قطعه سازان رعایت خواهد شد. عدالت در پرداخت مطالبات قطعه سازان را از اولین روز حضورم در سایپا رعایت خواهم کرد.

او در پاسخ به اینکه با زیان انباشته سایپا چه خواهید کرد؟ گفت: بحران های امروز سایپا راه حل های یک روزه ندارد و حل آنها نیازمند تدبیر و تدریج مدیریتی ست و در این راستا به کمک وزیر محترم صنعت چشم دوخته ایم و امیدوارم بتوانم در زمان رفتنم از مجموعه سایپا، کارنامه خوبی از خود بجای بگذارم.

منبع: خودروکار

402

کد خبر: 873351

وب گردی

وب گردی