زوج گرشاسبی-طاهری به سبک تاج-کفاشیان/ پاتک مدیرعامل پرسپولیس به قانون بازنشسته‌ها

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سمتی جدید در این باشگاه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علی اکبر طاهری پیش از سفر به کربلای معلی، در تصمیمی غیر منتظره از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داد و تقاضای هواداران و درخواست وزیر ورزش و جوانان برای ادامه کار، تغییری در نظر او ایجاد نکرد.

با این وجود مدیرعامل مستعفی سرخ پوشان پایتخت امروز (دوشنبه) در جلسه هیأت مدیره باشگاه شرکت کرد تا شایعات مبنی بر بازگشت او مطرح شود؛ اتفاقی که بنا بر شنیده ها قرار است رخ دهد اما با سمتی جدید.

ظاهرا طاهری که با توجه به منع قوانین مدیریت بازنشسته ها در ارگان های وابسته به دولت دیگر نمی تواند در پرسپولیس بماند، قصد دارد به سبک فدراسیون فوتبال، جای خود را به عضو هیأت مدیره بدهد. حمیدرضا گرشاسبی، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که رابطه بسیار خوبی با طاهری دارد جایگزین او خواهد شد و مدیرعامل پیشین به عنوان عضو عادی در این باشگاه خواهد ماند.

این کار را مهدی تاج و علی کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال انجام دادند و کفاشیان که نمی توانست به عنوان رئیس به فعالیت خود ادامه دهد، به حمایت از تاج پرداخت و در عوض سمت نایب رئیسی اول را از رئیس جدید فدراسیون فوتبال گرفت.

باید دید مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با این برنامه موافقت خواهد کرد یا ترجیح می دهد فرد دیگری را جانشین طاهری در پرسپولیس کند.

604

کد خبر: 873412

وب گردی

وب گردی