اعزام ششمین تیم کمک‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی به مناطق زلزله زده

سرپرست تیم کمک رسانی اعزامی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی در خصوص کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه رازی مدیریت توزیع اقلام در ثلاث باباجانی را بر عهده گرفتند.


هادی عسگری سرپرست تیم کمک رسانی اعزامی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: به دلیل نارسایی ساز و کار حاکم بر توزیع اقلام و کمک های مردمی در مناطق زلرله زده، ۳۸نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه رازی کرمانشاه جهت مدیریت و سامان بخشی توزیع اقلام به ثلاث باباجانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: در شهر تازه آباد، مرکز شهرستان ثلاث ۸ مرکز برای توزیع کمکهای مردمی وجود دارد که اعضای تیم بسیج دانشگاه رازی، گروه بندی شده و در این مراکز حضور می‌یابند.

سرپرست تیم کمک رسانی اعزامی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی گفت: همچنین یک گروه از دانشجویان بسیجی با حضور در روستاها وظیفه مدیریت توزیع اقلام در روستاها را بر عهده خواهند داشت.

عسگری تاکید کرد: با توجه به موج اول کمکهای مردمی که به سوی مناطق زلزله زده روانه شد، نیازهای عموم مردم این مناطق در زمینه آب و غذا فعلا رفع شده، اما به دلیل عدم مدیریت صحیح در توزیع، تاکنون بخشی از کمکها اسراف شده است.

وی ضمن تشکر از مردم ایران، ابراز امیدواری کرد که با ادامه پیدا کردن موج کمکهای مردمی در هفته‌های آینده و مدیریت درست این کمکها، از بروز مشکلات جدی در زندگی زلزله‌زدگان جلوگیری شود.

به گزارش ایسکانیوز، ششمین تیم کمک‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی به مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی اعزام شد.

کد خبر: 873548

وب گردی

وب گردی