برپایی گالری عکس «یادگار ماندگار» در  البرز

گالری عکس یکصد و ده پیشکسوت اهل قلم در نگارخانه سیروس قائم مقامی استان البرز برپا می شود.

به گزارش ایسکانیوز از خانه کتاب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز‌ با همکاری موسسه خانه کتاب، گالری عکس یکصد و ده پیشکسوت اهل قلم را در نگارخانه سیروس قائم مقامی استان البرز برپا می کند.

پرتره یکصد و ده پیشکسوت اهل قلم توسط امید طاری‌فرد، عکاس تهیه شده اند و به همت موسسه خانه کتاب در کتابی تحت عنوان «یادگار ماندگار» ثبت شده اند؛ در این اثر عکس‌هایی از پیشکسوتان اهل قلم که در زمان تهیه آن در قید حیات بوده‌اند، همراه با چکیده ای از زندگینامه و معرفی آثار آنها ارائه شده است.

این مجموعه عکس‌ها تاکنون در موزه هنرهای معاصر فلسطین، مرکز همایش های کتابخانه ملی، نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن، پردیس سینمایی ملت و فرهنگسرای بهمن در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته اند و قرار است در استان های دیگر نیز به نمایش گذاشته شود.

گالری عکس «یادگار ماندگار» پرتره یکصد و ده پیشکسوت اهل قلم، فردا 30 آبان ماه در نگارخانه سیروس قائم مقامی افتتاح می شود و علاقمندان می توانند از 30 آبان ماه الی 10 آذر از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید به نشانی خیابان شهید مطهری،نبش شاهد۲،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه کنند.

502

کد خبر: 873565

وب گردی

وب گردی