سرویس توزیع عصرگاهی راه اندازی می شود

معاون فنی و بازرگانی مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: در آینده نزدیک و با هدف افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و ارتقای میزان توزیع موفق سرویس " توزیع عصرگاهی" راه اندازی می شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسن نژاد با واحد خبر دفتر روابط عمومی اظهار داشت: با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی شناخت نیاز مشتریان و مشتری مداری، افزایش سهم از بازار خدمات پستی و توسعه خدمات راه اندازی سرویس های جدید پستی در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه در راه اندازی این سرویس از تمامی امکانات موجود و ظرفیت های قانونی و اجرایی بهره گیری خواهد شد افزود: به همین منظور و با توجه مصوبه هیئت وزیران از پرسنل دارای سمت توزیع شاغل در بخش های دیگر با در نظر گرفتن مکانیزم های اضافه کاری و استفاده از موزعین موجود با رعایت استانداردهای توزیع استفاده خواهد شد.

حسن نژاد با بیان اینکه سرویس توزیع عصر گاهی در سراسر کشور اجرا خواهد شد گفت: پیش بینی می شود با راه اندازی این سرویس در مرحله اول شاخص توزیع مرسولات معطله به میزان 80 درصد کاهش یابد.

معاون فنی و بازرگانی با اشاره به اینکه این اقدامات موجب تحولات مثبتی در حوزه پست خواهد شد خاطر نشان کرد: با تغییر ماموریت و کسب و کار پست نوین به سمت اسناد و کالا این سرویس می تواند به دسترسی سریع مشتریان به مرسولات منجر شود.

401

کد خبر: 873570

وب گردی

وب گردی