بازدید مدیران ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از دانشگاه صدا و سیما

دکتر اخوان بهابادی معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و مهندس معصومیان مدیر کل گسترش این دانشگاه از فضاهای آموزشی، پژوهشی و حرفه آموزی دانشگاه صدا و سیما دیدار و با رییس دانشگاه، گفتگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما، استدیوهای تلویزیونی و رادیویی، کارگاه ها و آزمایشگاه های تخصصی و حرفه ای در زمینه های فنی و مهندسی، گرافیک و انیمیشن، عروسک سازی و تدوین و تولید محصولات رادیو تلویزیونی، کتابخانه و گنجینه آرشیو و آثار مکتوب و تحقیقات از جمله فضاهای علمی، پژوهشی و کاربردی دانشگاه صدا و سیما بود که هیأت علمی و اجرایی دانشگاه علمی کاربردی کشور از آن ها دیدن کردند و با فرایند آموزشی و حرفه آموزی دانشجویان آشنا شدند.

در این بازدید که آقای خلیل اله بیات، سرپرست مرکز علمی کاربردی رسانه وابسته به دانشگاه صدا و سیما و مدیران آن مرکز، حضور داشتند درباره همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه صدا و سیما در جهت توسعه و ارتقاء فعالیت‌های مرکز علمی کاربردی رسانه مذاکراتی به عمل آمد.

ابتدای امسال، مجوز بسیاری از رشته‌های مرکز علمی کاربردی رسانه به دلیل برخی مسائل و مشکلات از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی لغو شده بود که با پیگیری‌ها و مذاکرات اخیر، زمینه اخذ مجدد مجوز برگزاری آن رشته ها و راه اندازی رشته های جدید فراهم آمده است.

کد خبر: 873665

وب گردی

وب گردی