درگیری مرزبانان هرمزگان با قاچاقچیان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از درگیری مرزبانان استان با قاچاقچیان و دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر تبعه کشور افغانستان، توسط ماموران مرزبانی استان در غرب هرمزگان در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، سرهنگ علی اصغر خرم‌روی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در غرب استان با انجام کارهای اطلاعاتی از جابه‌جایی یک محموله مواد مخدر در یکی از خورهای حوزه استحفاظی خود مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مرزبانان در یک عملیات مشترک با عوامل انتظامی بلافاصله به محل اعزام و پس از دقایقی کمین ، یک فروند شناور در حال تخلیه بسته‌های مشکوک به داخل یک دستگاه خودرو را مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانانی هرمزگان با اشاره به درگیری چند ساعته ماموران با قاچاقچیان، بیان داشت: سرانجام ماموران موفق به توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس و کشف 550 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

سرهنگ خرم روی با اشاره به تلاش های مرزبانی برای مقابله با قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: در رابطه با عملیات مذکور سه نفر از قاچاقچیان که تبعه کشور افغانستان هستند، دستگیر شدند.

کد خبر: 873718

وب گردی

وب گردی