برعهده گرفتن آواربرداری و اسکان روستای "امام عباس" توسط خیرین اصفهان/آمادگی شهرداری برای بازسازی مناطق زلزله زده

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: آواربرداری و کارهای اسکان روستایی به نام امام عباس را خیرین اصفهان برعهده گرفته اند.

فتح الله معین با اشاره به سفر اعضای شورا و شهرداری اصفهان به استان کرمانشاه به منظور بازدید و کمک رسانی به مناطق زلزله زده، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در این سفر آقایان نوروزی، جوادی عضو شورای شهر و رئیس نظام پزشکی ، جمعی از خیرین مدرسه ساز استان، جمعی از اعضای شورای اسلامی ، معاون عمرانی شهرداری اصفهان حضور داشتند که با فرمانداران پیشین شهرهای کرمانشاه، پاوه، جوانرود و همچنین فرمانده لشگر سپاه در کرمانشاه دیدار و گفت وگو کردیم.

وی تصریح کرد: ابتدا از واحدهای امدادی اصفهان که در جوانرود، ثلاث باباجانی، ازگله و سرپل ذهاب مستقر بودند بازدید صورت گرفت.

برعهده گرفتن آواربرداری و اسکان روستای امام عباس توسط خیرین

معین افزود: آواربرداری و کارهای اسکان روستایی به نام امام عباس را خیرین اصفهان برعهده گرفته که از فعالیت آنها بازدید شد.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به جلسه ای که با فرمانداران و شهرداران برخی از مناطق زلزله زده کرمانشاه داشته است، گفت: طی جلسه ای با فرماندار ثلاث باباجانی، شهردار ازگله، معاون شهرداری کرمانشاه که به عنوان مسوول امداد رسانی شهری سرپل ذهاب بود، دیدار و گفت وگو کردیم.

آمادگی شهرداری اصفهان برای بازسازی مناطق زلزله زده

وی ادامه داد: شورا و شهرداری اصفهان آمادگی خود را در جهت بازسازی زیربناهای شهری و نیازهایی که در جهت بازسازی شهر به جز واحدهای مسکونی از جمله اماکن عمومی، پارک ها، خیابان ها، جدول گذاری ها و فعالیت هایی که در توان شهرداری است اعلام کردیم.

معین ادامه داد: همچنین جمعی از خیرینی که همراه بودند آمادگی خود را برای ساخت ساختمان هایی مانند بیمارستانها و درمانگاه ها اعلام و قبول مسوولیت کردند.

وی با اشاره به جلسه ای که با استاندار کرمانشاه داشته است، گفت: تمام نتایج بازدیدمان از فعالیت های اصفهان در مناطق زلزله زده کرمانشاه را در خدمت استاندار کرمانشاه ارائه و اعلام آمادگی خود را در رابطه با بخشی از کارهای فنی از جمله ساخت ساختمان های تخریب شده، طراحی و نقشه برداری را به عنوان توسعه شهری در مکان دیگری عنوان کردیم.

قول تامین حمام عمومی و سرویس بهداشتی از سوی اصفهان

رئیس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: استاندار کرمانشاه یکسری نیازهایی را اعلام کردند که ما قول تامین حمام عمومی و سیار، سرویس بهداشتی را دادیم تا به تعداد مورد نیازشان در اصفهان تامین و برای آنها ارسال کنیم.

وی تصریح کرد: تقریبا کانکس ها، حمام و سرویس بهداشتی آماده است و حداکثر ظرف یک هفته آینده به کرمانشاه ارسال خواهیم کرد.

معین افزود: در این جلسات نیک کردار معاون عمرانی استاندار کرمانشاه قرار شد تا نیازهای خدمات فنی و مهندسی شهرشان را اعلام کنند تا نیازها را رفع کنیم.

تشکیل جلسه با شهرداری های اصفهان طی روزهای آینده برای کمک به مناطق زلزله زده

رئیس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین به مجرد اعلام معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در رابطه با ارائه لیست نیازها به شورا قرار شد تا با هماهنگی استاندار اصفهان جلسه ای را با سایر شهرداری های اصفهان برگزار کنیم که برای رفع نیازهای مردم کرمانشاه خدمات مورد نیاز آنها علاوه بر شهرداری اصفهان از امکانات شهرداری های دیگر استان اصفهان هم بهره مند شویم.

901/900

کد خبر: 873722

وب گردی

وب گردی