برداشته شدن نیوجرسی از مقابل پاساژ‌های نا ایمن

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در رابطه با شرایط برداشته شدن نیوجرسی از مقابل پاساژ‌های نا ایمن توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان محمد سالاری، با اشاره به بسته شدن برخی پاساژ‌ها طی هفته‌های اخیر در تهران اظهار کرد: اخیرا شهرداری تهران مالکان پاساژ‌های نا ایمن را ملزم کرده که از شرکت‌های معتبری که زیر مجموعه سازمان آتش نشانی قرار دارند، مجوزی مبنی بر ایمن بودن پاساژ خود را دریافت کنند.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌ها صورت گرفته، هیئت امنای مالکان برخی از این پاساژ‌ها از جمله دو پاساژ مبصر و نبوت در این زمینه اقدام کرده‌اند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به زمان بر داشته شدن نیوجرسی‌ها از مقابل پاساژ‌های نا ایمن اظهارکرد: زمانی که هیئت امنای پاساژ‌های نا ایمن با شرکت‌های معتبر قرار داد ایمن سازی را به امضا رسانند و مقدمات ایمن شدن پاساژ‌ها فراهم شود، نیوجرسی‌ها از مقابل پاساژ‌ها برداشته می‌شود.

سالاری ادامه داد: بر همین اساس، هیئت امنای دو پاساژ مبصر و نوبت نیز قراردادی را با شرکت اشاره امضاء کرده‌اند و قاعدتا به زودی نیوجرسی قرار داده شده مقابل پاساژ نیر برداشته می‌شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم ایمن سازی پاساژ‌های نا ایمن شهر تهران خاطرنشان کرد: در دوره جدید قطعا با پاساژ‌های که ایمنی را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد شد و این در حالی است که مسئولان مدیریت شهری گذشته عنوان می‌کردند امکان ایمنی سازی را در این زمینه ندارند.

وی بیان کرد: بر اساس قراردادی که بین هیئت امنای دو پاساژ نبوت و مبصر به امضاء رسیده طی یک بازه زمانی تجهیزات ایمنی و اعلام و اطفاء حریق در پاساژ‌ها نصب خواهد شد.
706

کد خبر: 873731

وب گردی

وب گردی